Sista mars.

Framme i Agnes Water!
Vi har checkat in på vårt hostel som är rätt litet men är än så länge riktigt nice! Imorgon väntar strandhäng och yoga på eftermiddagen och sedan på onsdag blir det surfning igen. Det ska bli så kul!

På tal om något annat så fyller jag, tro det eller ej, tjugo år om tjugoen dagar. Åldern som man ända sedan man varit liten sett framför sig att då minsann då är man vuxen, ansvarsfull, självständig ja you name it. 
Om tjugoen dagar fyller jag tjugo och jag känner mig fortfarande som en vilsen tonåring i många fall. Knäppt va? I praktiken så ligger jag nog rätt bra till med att ha jobb, körkort, bil, tagit stundenten, rest m.m men inom mig, känns vuxenlivet fortfarande väldigt långt bort. Men jag antar att det lär springa ikapp mig rätt snart.

Till skillnad från andra år firar jag för första gången min födelsedag i ett annat land. Hemma hade jag förmodligen skrivit en önskelista och planerat dagen månader i förväg i och med att jag älskar att fylla år men i år blir dagen i något enklare format. 
Förhoppningsvis skiner solen och vi äter någonting gott men det är så svårt att både föreställa sig eller planera i och med att vi aldrig vet vad nästa dag väntar här! 
Och min önskelista haha, den har nog aldrig varit såhär kort, men men mamma och pappa nu vet ni vad jag önskar mig!

Önskelista 20 år:

• En fet godispåse med alla lakrits och sura favoriter.

•Bidrag i form av pengar till mitt dykcertifikat som jag vill ta samt mat (vore lite tråkigt att behöva äta nudlar till födelsedags middag just sayin') 

•Den tredje hunger games boken 



Alltså en kombo av dessa. Jatack!🙏


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar